Pages

Friday, January 2, 2009

ASEAN UNIVERSITY GAMES KUALA LUMPUR 2008

Pada cuti semester yang lepas, aku telah melalui satu kenangan yang tak dapat untuk ak lupakan....Ada y manis....ada juga yang pahit....Tapi walau apapun, segalanye berjalan dengan lancar dan berakhir dengan baik.Alhamdulillah...
Aku telah menjadi sukarelawan bagi upacara pembukaan dan penutupan Sukan Universiti ASEAN Kuala Lumpur 2008 yang berlangsung pada 11 Disember 2008 hingga 21 Disember 2008.. rasanya banyak kenangan yang manis dari yang pahit...
Pendaftaran bagi sukarelawan untuk upacara perasmian pembukaan dan penutupan sukan ini telah berlangsung pada 18 Disember 2008 bertempat di Kolej Mawar, UiTM Shah Alam. So tak ke mana la aku...Still duduk bilik yang sama coz ak memang penghuni MAWAR sampai sekarang..huhu...
Actually latihan untuk majlis ni telah bermula sebelum bulan Ramadhan lagi.... Aku dan kawan ak sorang lagi mula join bermula dari bulan Ramadhan...Minggu kedua latihan dimulakan...
Waktu tu syok giler...Yelah, tak ramai sangat....tak serabut...Tapi bila dah habis final exam tu, kitorng semua berkampung di kolej MAWAR dan MELATI untuk menjalani latihan intensif...
Nak dijadikan cerita ada la 1 masalah yang melanda..paling teruk dalam kumpulan MAWI 1...Kumpulan aku la tu...Pasal terlebih orang...Geng2 aku pulak sukarela tarik diri dari group tu...So tinggal la ak ngan kawan ak yang sorang lagi je....tapi takpe la..Pape pon...ENJOY!!!!
Nilah kawan aku dalam group MAWI 1




Ini baru untuk majlis pembukaan...Untuk majlis penutup pun best jugak... Ada pesembahan dari THAILAND DANCERS...Lepas ni Thai pula jadi tuan rumah AUG '10.Diorang buat aksi akrobatik...syok tengok...Tapi seksi betul pakaian diorang...

No comments:

Post a Comment